Tagasi levis:)

Standardne

Kätte on jõudnud ülestõusmipühade aeg. Kuulsin, et Eestis tuli selleks puhuks ka lumi maha:)))

Aga meil endiselt mõnus päikeseline – kuigi viimased päevad on natuke tuult ka olnud nii, et on juba tunda kuidas kuivast aastaajast hakkab toimuma üleminek…

Nädalavahetusel otsustasime Bolgasse minna – ühtkomateist oli nagu asjatamist ja lisaks otsustasime natuke ringi vaadata…Ja esimest korda käisime me oma motikaga – kiire ja mugav…ei pidanud ootama kuni trotro täis saab, et siis minema saaks hakata.

Ja nüüd saan siis amelikult teatada, et olen tagasi levis. Mul on nii hea meel, et leidus nii palju armsaid inimesi, kes toetasid: Pille, Kersti, Andrew, Juta, Sille, Inna, Anu, Piret, Harald ja Mirjam. Minu suured, suured tänud kõigile, kes aitasid kaasa minu telefoni fondile.

Ja minu uus nr: +233209930456

Endiselt on aga mai keskpaigani võimalik toetada koolifondi, millesse on laekunud juba 62 euri. Aitäh Katrin Tagel, Angela Ploomi, Anneli Oja, Evelin Virnas ja Piret Arusaar

Hetkel on sellest kulutatud 49 cedit (ehk siis ligikaudu 22 euri) raamatu komplekti ostmiseks.

Lisa kommentaar

